primus.co.kr 대한航空(항공) 광고전략(strategy)分析(분석)및 제안(영문보고서) > primus6 | primus.co.kr report

대한航空(항공) 광고전략(strategy)分析(분석)및 제안(영문보고서) > primus6

본문 바로가기

뒤로가기 primus6

대한航空(항공) 광고전략(strategy)分析(분석)및 제안(영문보고서)

페이지 정보

작성일 20-12-01 06:25

본문




Download : 대한항공 광고전략분석및 제안(영문레포트).docx









Team Project
Korean Airline
Advertisement Campaign

[일본에게 일본을 묻다]

◈ Chosen Advertisement
Our chosen advertisement campaign is TV commercial, Internet banners and printed advertisements of Korean Airline. Our team has chosen this advertisement campaign because Korean Air’s advertisement campaign actually has a series of advertising messages that are based on a single, unified communication concept of theme.
◈ General Research for the Chosen Brand

1. Situation analysis

External situation
Internal situation
- Increasing number of people travelling aboard
(growth policy, U.S. visa waiver program, weakness of the dollar, implement of a five-day workweek, increase in spare time)
- Unstable economic situation
(rise in prices, economic slowdown, depression of the real estate market)
- High brand awareness
- Skilled know-how to carry freight
- Alliance with other airlines by joining ‘SKY team’
- Provide high service quality
- Long history& loyal customers
- Old …(省略)

대한항공,광고전략,제안,영문레포트,경영경제,레포트




대한항공 광고전략분석및 제안(영문레포트) , 대한항공 광고전략분석및 제안(영문레포트)경영경제레포트 , 대한항공 광고전략 제안 영문레포트

대한航空(항공) 광고전략(strategy)分析(분석)및 제안(영문보고서)
대한航空(항공) 광고전략(strategy)分析(분석)및 제안(영문보고서)
대한항공%20광고전략분석및%20제안(영문레포트)_docx_01.gif 대한항공%20광고전략분석및%20제안(영문레포트)_docx_02.gif 대한항공%20광고전략분석및%20제안(영문레포트)_docx_03.gif 대한항공%20광고전략분석및%20제안(영문레포트)_docx_04.gif 대한항공%20광고전략분석및%20제안(영문레포트)_docx_05.gif 대한항공%20광고전략분석및%20제안(영문레포트)_docx_06.gif


설명
순서


레포트/경영경제


Download : 대한항공 광고전략분석및 제안(영문레포트).docx( 65 )





다.
전체 20,060건 1 페이지
해당자료의 저작권은 각 업로더에게 있습니다.

evga.co.kr 은 통신판매중개자이며 통신판매의 당사자가 아닙니다.
따라서 상품·거래정보 및 거래에 대하여 책임을 지지 않습니다.
Copyright © primus.co.kr. All rights reserved.
PC 버전으로 보기